Profesjonalna
Reklama w Google
AdWords

Z nami zawsze się udaje!
10
lat
doświadczenia
100
% zadowolenia
klientów
20
projektów
rocznie

Co to jest i jak działa AdWords (reklama w Google)

Produkt AdWords firmy Google to system reklamowy, który pozwala na tworzenie tzw. reklam kontekstowych, czyli dopasowanych do charakterystyki czy zainteresowań odbiorcy. To system reklam, który inteligentnie wyświetli reklamę w zależności od tego co Google wie o odbiorcy (a wie wiele ;-)). Jest niewspółmiernie bardziej efektywny niż reklama w telewizji, gazecie czy na bilbordzie przy trasie. Często reklamy Google nazywane są jako linki sponsorowane.
Podstawowe dwa produkty w ramach pakietu reklamowego to Sieć wyszukiwania i Sieć reklamowa.

Sieć wyszukiwania
Jest to najstarszy i póki co najbardziej efektywny w większości przypadków sposób marketingu w sieci. Reklama wyświetli się odbiorcy w zależności od hasła, które wyszukiwał na głównej stronie Google. Dla przykładu, gdy odbiorca wpisze w wyszukiwarce np. kupię rower, Twoja reklama może pojawić się jako jeden z pierwszych czterech wyników lub jako jeden z trzech ostatnich wyników wyszukiwania, oczywiście jedynie jeśli Twoim reklamowanym produktem są rowery :-)
Sieć reklamowa
Pewnie niejednokrotnie zdarzyło Ci się zobaczyć reklamę przykładowego roweru na stronie WWW Gmaila, map Google, Onetu, WP, bądź innego serwisu, zaraz po tym, jak właśnie szukałeś rowerów w serwisie aukcyjnym bądź właśnie na stronie główniej Google… To właśnie reklama kontekstowa, która możemy dla Ciebie przygotować w Sieci reklamowej Google.


Oczywiście w powyższych przykładach rower jest jedynie ilustracją i nie ograniczamy się jedynie do reklamy rowerów ;-)

Jako rozszerzenie, możemy zaoferować reklamę wideo, która pojawi się na YouTube przed filmem, który chce wyświetlić odbiorca. Ta opcja jest ciekawa np. dla vlogerów.

To co jest również niezwykle istotne, to fakt, że reklamę można kierować na określone obszary geograficzne (np. jeśli masz warsztat samochodowy), można definiować godziny wyświetlania (np. jedynie w godzinach pracy), a w niektórych przypadkach reklama może się wyświetlać nawet w zależności od wieku odbiorcy.
W zakresie omawianym, przede wszystkim w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowej dla konkretnego produktu, konkretnego klienta. Aby jednak cały proces od wyświetlenia reklamy do sfinalizowania transakcji funkcjonował w pełni, klient musi posiadać dodatkowo stronę WWW, być może zintegrowany system płatności, być może ciągłej aktualizacji treści. W przypadku potrzeby czegoś więcej niż jedynie sama kampania reklamowa, poniżej załączamy nasze całe portfolio usług.

Od najprostszych stron, tzw. "wizytówek", poprzez rozszerzone strony, a na witrynach z CMS kończąc. Strona zawsze dopasowana pod klienta pod kątem layoutu, kolorów, etc.
Aktualizacja tekstu, zdjęć, koloru, zmiana układu strony, optymalizacja strony pod kątem SEO (wyszukiwarek, tzw. pozycjonowanie), dodanie formularzy, dynamicznych map, etc.
Integracja z zewnętrznym systemem płatności, np. PayU, DotPay, etc. Umożliwia przyjmowanie płatności na stronie, przy niedużej marży firmy płatniczej.
Połączenie z narzędziem Google Analytics oraz statycznymi statystykami opartymi o logikę po stronie serwera. W ramach pakietu również krótkie wprowadzanie do obsługi narzędzi.
Zwiększanie pozycji w rezultatch wyszukiwarek dla ustalonych haseł. Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych jest jedną z dwu metod zwięszenia świadomości Twojej marki.
Druga metoda zwięszenia świadomości marki oraz zdobycia klientów. Reklama w produktach Google oraz w portalach społecznościowych. Jest szybszą alternatywą dla pozycjonowania.
Elastyczność
Po pierwsze modyfikacja kampanii może nastąpić błyskawicznie. Możemy zmienić wszystko w czasie rzeczywistym, od treści reklamy, przez słowa kluczowe, a na stronie docelowej kończąc. I bardzo często z tego korzystamy. Traktujemy to jako optymalizację. Po drugie reklamy możemy wyświetlać w zależności od lokalizacji geograficznej, czasu dnia i tygodnia a, w niektórych przypadkach, nawet od wieku odbiorcy.

Relatywnie niski koszt
Koszt reklamy internetowej jest nieporównywalnie niski z reklamami w telewizji, radiu czy na bilbordach. Nawet średnie i małe firmy mogą sobie pozwolić na prowadzenie kampanii.

Skuteczność / kontekstowość
Reklama internetowa jest skierowana jedynie do potencjalnych klientów, osób, które mogą być lub są zainteresowane Twoim produktem. Dlatego też liczba odbiorców jest znacznie mniejsza niż w przypadku klasycznych reklam, jednak średnia „wartość” takiego odbiorcy nieporównywalnie większa. W parze ograniczoną liczbą odbiorców idzie relatywnie niski koszt reklamy internetowej.

Mierzalność / analiza
Produkty reklamowe firmy Google dają niespotykaną gdzie indziej mierzalność. Liczba wymiarów w jakich możemy analizować przepływ klientów, skuteczność reklamy, a na podstawie tego optymalizować kampanię, czasem przysparza o ból głowy nawet doświadczonych reklamodawców. Jest to pewnego rodzaju utrudnienie dla rozpoczynających przygodę z reklamą w Internecie, jednak dla doświadczonych analityków, jacy są w 420 Tech, daje to fantastyczne możliwości optymalizacji kampanii.
Reklama tylko w wyszukiwarce. Stworzenie kampanii, bieżąca optymalizacja (szukanie nowych fraz oraz wykluczanie nietrafnych) oraz regularne raporty z działania i wyników kampanii.

Koszt 15% budżetu kampanii*

Reklama w wyszukiwarce wzbogacona o reklamę graficzną w sieci reklamowej Google i partnerów. Pakiet zawiera również najbardziej skuteczną formę reklamy – remarketing – trafianie z reklamą w osoby znające stronę.

Koszt 20% budżetu kampanii*

Wzbogacenie poprzednich pakietów o reklamę wideo w sieci YouTube i/lub reklama w zakupach Google, czyli najlepsza opcja dla sklepów. Pakiet zawiera prowadzenie konta Merchant Center i dynamiczny remarketing.

Koszt 25% budżetu kampanii*



* Cena minimalna odpowiednio 400zł/msc. | 500zł/msc. | 600zł/msc. Kwoty netto. Umowa min. 3 miesiące.

Jestem zainteresowany reklamą

Proszę o wypełnienie poniższego formularza w celu złożenia wstępnego zamówienia. Zostanie ono przeanalizowane i skontaktujemy się w przeciagu 24 godzin w celu ustalenia dalszych szczegółow.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji doradztwa IT (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).